شناسه خبر : 93691
چهارشنبه 13 مهر 1401 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت و تشییع جانباز رامهرمزی/تصاویر

جانباز ۷۰ درصد «خیبر صفری» از استان خوزستان پس از صبوری بر سال ها درد و رنج ناشی از مجروحیت و به همرزمان شهیدش پیوست...

فاش نیوز- جانباز 70 درصد «خیبر صفری» از استان خوزستان پس از صبوری بر سال ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.


«خیبر صفری» از جانبازان سرافراز 70درصد دوران دفاع‌مقدس شنبه 9 مهرماه 1401 پس از سال‌ها صبوری بر رنج و دردهای ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

 حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان شهید والامقام تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

گفتنی است پاسدار شهید خیبر صفری در 13 دی 1365 در عملیات کربلای 5 بر اثر اصابت ترکش به سر و جمجه و موج انفجار مجروح شد و سرانجام پس از سال‌ها صبر بر رنج مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به مقام شهادت نائل آمد.

پیکر پاک این شهید والامقام دیروز سه‌شنبه 12 مهرماه ساعت 15 تشییع شده و در گلزار شهدای مطهر شهرستان رامهرمز (ع) به خاک سپرده شد.

اینستاگرام
روحش شاد و راهش پر رهرو باد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi